Personalizacja profili w Google Plus

Pomagamy firmom efektywnie wykorzystywać media społecznościowe

google plus
plus google

Personalizacja firmowych profili w Google+ w praktyce odzwierciedla sposób w jaki można robić z firmą interesy. Dzielenie się informacją w "kręgu" Państwa potencjalnych klientów zmienia codzienną sytuację handlową. Organizowanie "list" internautów których chcą Państwo śledzić a następnie określić, kogo warto obserwować i z kim warto się kontaktować. Prezentowanie biznesowego oblicza pielęgnuje i ułatwia sposób kontaktu z firmą.

marketing społecznościowy
social media

Facebook czerpie wiedzę o użytkownikach z zawartości ich profili, Państwa reklama może trafić do specyficznej grupy o danym wieku czy płci albo do kogoś kto polubił ogólnopolski portal tematyczny działający w Państwa branży. Facebook jest najbardziej wartościowym narzędziem badania rynku jaki istniał, dotyczy to wszystkiego co związane jest z ludźmi, skorzystaj z tej wiedzy inwestując w reklamę na Facebooku!

twitter
marketing twitter

Twitter to miniatura sieci - raz podana informacja zaczyna iść własnym życiem. Jeśli aspirujemy do środowiska dziennikarzy, ludzi z branży socialowo-internetowej warto będzie udostępniąć najważniejsze fakty o firmie na Twitterze. Dobrze wykorzystany internet jest narzędziem który pozwoli każdej firmie wejść na wymarzony poziom kultury interaktywnej.

społecznościowy marketing
firmowy kanał na youtube

Youtube dla firm! Jedna minuta filmu komunikuje więcej wiarygodnej i obiektywnej informacji, niż tysiące słów czy zdjęć. Profesjonalne zdjęcia w komplecie z kreatywnym filmem promocyjnym dadzą Państwu kompletne narzędzie marketingowe podnoszące sprzedaż i budujące świadomość marki na rynku. Przy minimalnych kosztach emisji spotu reklamowego możemy liczyć na milionową widownię.

"Finałowy numer cyrkowy firmy: ograniczaj się i rośnij. Obcinaj i buduj. Dokonuj więcej i to w nowych dziedzinach, mając do dyspozycji mniej zasobów."

Rosabeth Moss – Kanter

"Każdy z nas ma próg, określający ilość osób, które muszą zachować się w określony sposób, abyśmy poszli w ich ślady..."

Emanuel Rosen
"Fama - anatomia marketingu szeptanego"

“Jeśli chcemy mieć 20 milionów klientów, to oznacza, że chcemy mieć 20 milionów sklepów.”

Jeff Bezos – założyciel
CEO Amazon.com
social media

Eye tracking to badanie użyteczności, które pozwala nam dotrzeć do użytkownika z konkretną informacją, a tym samym wyeliminować lub zmienić elementy całkowicie przez niego pomijane.