Firmowy kanał na YouTube

Pomagamy firmom efektywnie wykorzystywać media społecznościowe

społecznościowy marketing
firmowy kanał na youtube

Youtube dla firm! Jedna minuta filmu komunikuje więcej wiarygodnej i obiektywnej informacji, niż tysiące słów czy zdjęć. Profesjonalne zdjęcia w komplecie z kreatywnym filmem promocyjnym dadzą Państwu kompletne narzędzie marketingowe podnoszące sprzedaż i budujące świadomość marki na rynku. Przy minimalnych kosztach emisji spotu reklamowego możemy liczyć na milionową widownię.

marketing społecznościowy
social media

Facebook czerpie wiedzę o użytkownikach z zawartości ich profili, Państwa reklama może trafić do specyficznej grupy o danym wieku czy płci albo do kogoś kto polubił ogólnopolski portal tematyczny działający w Państwa branży. Facebook jest najbardziej wartościowym narzędziem badania rynku jaki istniał, dotyczy to wszystkiego co związane jest z ludźmi, skorzystaj z tej wiedzy inwestując w reklamę na Facebooku!

google plus
plus google

Personalizacja firmowych profili w Google+ w praktyce odzwierciedla sposób w jaki można robić z firmą interesy. Dzielenie się informacją w "kręgu" Państwa potencjalnych klientów zmienia codzienną sytuację handlową. Organizowanie "list" internautów których chcą Państwo śledzić a następnie określić, kogo warto obserwować i z kim warto się kontaktować. Prezentowanie biznesowego oblicza pielęgnuje i ułatwia sposób kontaktu z firmą.

twitter
marketing twitter

Twitter to miniatura sieci - raz podana informacja zaczyna iść własnym życiem. Jeśli aspirujemy do środowiska dziennikarzy, ludzi z branży socialowo-internetowej warto będzie udostępniąć najważniejsze fakty o firmie na Twitterze. Dobrze wykorzystany internet jest narzędziem który pozwoli każdej firmie wejść na wymarzony poziom kultury interaktywnej.

"Finałowy numer cyrkowy firmy: ograniczaj się i rośnij. Obcinaj i buduj. Dokonuj więcej i to w nowych dziedzinach, mając do dyspozycji mniej zasobów."

Rosabeth Moss – Kanter

"Każdy z nas ma próg, określający ilość osób, które muszą zachować się w określony sposób, abyśmy poszli w ich ślady..."

Emanuel Rosen
"Fama - anatomia marketingu szeptanego"

“Jeśli chcemy mieć 20 milionów klientów, to oznacza, że chcemy mieć 20 milionów sklepów.”

Jeff Bezos – założyciel
CEO Amazon.com
social media

Eye tracking to badanie użyteczności, które pozwala nam dotrzeć do użytkownika z konkretną informacją, a tym samym wyeliminować lub zmienić elementy całkowicie przez niego pomijane.