Marketing Etnograficzny w Internecie

odkrywamy rzeczy oczywiste w marketingu o których wszyscy zapomninają !

Interesują Państwa informacje o swoim potencjalnym konsumencie? Potrzebujesz zrozumieć jego społeczne zachowania w internecie i materialne otoczenie? Badania etnograficzne z internautami pomagają zrozumieć mechanizmy rządzące zachowaniami konsumpcyjnymi grup które odwiedzają Państwa stronę, umożliwiają obserwację naturalnego poruszania się po witrynie www, obcowania z nią na codzień i odczytywania na żywo reakcji internautów.

Warto wstrzymać na jakiś czas swoje definicje, żeby odkryć nowe – pozwoli to zrozumieć zachowanie i myślenie innych osób.

DotCore
SEO TEAM MANAGER

Jednym z podstawowych zasad sprzedaży oraz marketingu jest jak największa wiedza o kliencie do którego jest skierowany potencjalny produkt. Poznaj swoich internetowych konsumentów, zdobądź z Nami wiedzę na ich temat. Zainspiruj swój dział sprzedaży nową wiedzą na temat grupy społecznej do której kierujesz dany produkt/usługę. Marketing etnograficzny pozwala „podglądać” świat internauty, podążać śladami jego wyborów, świadomych decyzji, tych codziennych jak i automatycznych czynności.

Wymyślamy nowoczesne strony bardziej zgodne z potrzebami ludzi. Mamy możliwość porównania tego jak internauta porusza się po stronie z jego rzeczywistą reakcją na błędy bądź niezrozumienie witryny. Podglądamy i wydobywamy na światło dzienne niedoskonałości. Zapisujemy w badaniach wzorce ludzkiego poruszania się po Państwa stronie.

Odkodujemy zachowania internautów, wyłuskamy wzorce ich postępowań w taki sposób by można było użyć to w firmie by przynosiło większe zyski, wszystkie przykłady zamieniamy na ilustracje oraz profesjonalną dokumentację. Wykonujemy:

Nasz sposób działania to doszukiwanie się wzorców, często drobne nieporozumienia są powodem mniejszej skuteczności działania - słowa bez dowodów są dla Nas tylko literkami. Odrzucimy anegdoty oraz przypadki, celem raportu końcowego dla klienta będzie identyfikacja i selekcja wzorców poruszania się po stronie.
Raport badawczo-strategiczny przeprowadzany jest na grupie internautów. Fokus (metoda badania) odbywa się indywidualne w domu przy każdym z internautów. Dzięki osobistej obserwacji DotCore zdobywa wiedzę o konsumencie
i rynku, zapisujemy nowe wątki, zaskakujemy świeżością spojrzenia.


Raport strategiczny Naszej pracy zawiera: analizę porównawczą, interpretację, szukanie wzorców, postawienie hipotezy, rekomendację klientowi... Pewne prawa w internecie są uniwersalne, zjednocz się z swoimi klientami !Kontakt

"Finałowy numer cyrkowy firmy: ograniczaj się i rośnij. Obcinaj i buduj. Dokonuj więcej i to w nowych dziedzinach, mając do dyspozycji mniej zasobów."

Rosabeth Moss – Kanter

"Każdy z nas ma próg, określający ilość osób, które muszą zachować się w określony sposób, abyśmy poszli w ich ślady..."

Emanuel Rosen
"Fama - anatomia marketingu szeptanego"

“Jeśli chcemy mieć 20 milionów klientów, to oznacza, że chcemy mieć 20 milionów sklepów.”

Jeff Bezos – założyciel
CEO Amazon.com
Badania etnograficzne w internecie:
  • Co klientom przeszkadza na Państwa stronie ?

  • W jaki sposób ułatwić procedury w Państwa sklepie ?

  • Jakie wspólne cechy mają Państwa potencjalni klienci ?

  • Czy można bardziej udoskonalić Państwa projekt internetowy ?

  • Jak wyglądają najczęstsze "wzorce" poruszania się po Państwa stronie ?

  • Jak zminimalizować problemy komunikacyjne na stronie www