Marketing Szeptany (buzz marketing)

wzmocnimy Twój wizerunek w sieci

To oferta prowadzenia w internecie kampanii wizerunkowej dla Państwa firmy, jej konkretnych produktów lub usług. Kampania wizerunkowa tworzona z wykorzystaniem marketingu szeptanego opiera się na założeniu, że internauci zdecydowanie częściej i chętniej dokonują zakupów produktów poleconych, czy rekomendowanych im przez innych.

"MARKETING SZEPTANY polega na sugerowaniu użytkownikom powodów do dyskusji na temat danej marki, produktu bądź usługi"

W ramach działań marketingu szeptanego zespół DotCore realizuje następujące działania:

Jak działamy?

Dla każdego klienta tworzymy indywidualną listę for dyskusyjnych oraz unikalny sposób "szeptanki", tak aby skutecznie dotrzeć do grupy docelowej. W razie potrzeby pozycjonujemy wybrane wątki, aby jeszcze bardziej zwiększyć skuteczność. Każda kampania zakończona jest szczegółowym raportem z wykonanych przez DotCore prac. Dodatkowo przygotowujemy wnioski wynikające z relacji z internautami (reakcja, sugestie, uwagi, poziom zadowolenia i wiele innych).

Po kampanii, którą dla Państwa zrealizujemy można się spodziewać KONKRETNYCH, MIERZALNYCH REZULTATÓW uzyskanych dzięki zaufanemu dialogowi pomiędzy konsumentami oraz unikalnym doświadczeniom, jakich dostarczy im kampania.

Zapytaj o wycenę
bezpłatna wycena (48h)

Obecnie prowadzimy działania na kilkuset polskich forach, grupach dyskusyjnych oraz w serwisach społecznościowych.
Na każdej z stron posiadamy profile, które wzbudzają zaufanie internautów.

Niestandardowe formy promocji są jednymi z bardziej perspektywicznych sposobów prowadzenia działań marketingowych w internecie.

Cena usługi uzależniona jest od szeregu kwestii. Jeśli chcesz, byśmy wycenili Twoje zlecenie, podaj nam swoje oczekiwania korzystając z formularza kontaktowego.

Szepnij do nas ! jeśli zamierzasz przeprowadzić kampanię reklamową w Internecie.

Marketing wirusowy (szeptany) to dla Twojej strony:
  • Bardzo trwałe efekty promocji

  • 45% Internautów twierdzi, iż informacje znalezione w Internecie były decydującym czynnikiem wpływającym na zakup

  • Możliwość pozyskania opinii konsumentów (badanie reakcji konsumenta na produkt/usługę)

  • 73% Internautów twierdzi, że znacznie chętniej nabywa przedmioty i usługi, o których pozytywnie wypowiadają się inni konsumenci w sieci

  • 58% konsumentów jest gotowych płacić wyższe ceny za produkty i usługi firmom, o których pozytywnie wypowiadają się inni klienci.

Efekty działania DotCore są bardzo pozytywne a czasem nawet zaskakująco rewelacyjne. Dzięki współpracy Nasza sprzedaż w sklepie z winami zwiększyła się o 160%

K.Kawicki Casadevinos sklep z winami

Nasz witryna przy współpracy z firmą DotCore została uplasowana na czołowych miejscach w wyszukiwarkach. Jesteśmy zadowoleni z pozycjonowania również dlatego, że płacimy wyłącznie za efekty...

J.Ziółkowski Agros Warzywa Spółka z o.o.