Performance Marketing

Marketing Afiliacyjny - reklama która finansuje się sama

$performance_1

CZYM JEST PERFORMANCE MARKETING ?

UCZCIWE REGUŁY W BIZNESIE • SKUTECZNA REKLAMA • KONKRETNE TRANSAKCJE

Wierzymy w efekty, które przynieść może skuteczne wdrażanie pomysłów z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Rozliczamy koszty zakupu mediów w oparciu o osiągnięte efekty np. rejestracja użytkownika na stronie, dokonanie zakupu czy zapisanie się do newslettera. Nie płacisz za reklamę tylko za konkretne efekty Naszych działań.

$performance_2

KOMPLEKSOWA USŁUGA

POZYCJONOWANIE • LINKI SPONSOROWANE • BUZZ MARKETING • SOCIAL MEDIA

Dobieramy techniki reklamowe do określonego typu klientów. Wybór rozwiązania zależy od zaplanowanego wcześniej celu. Uwzględniamy przewidywany rozwój Państwa potrzeb, zapewniamy odpowiednią konwersję reklam, ich zaawansowany poziom oraz elastyczność. Nie muszą Państwo decydować które z Naszych usług będą dla Państwa firmy najlepsze. Odpowiadamy za cały proces doboru kanałów komunikacji.

$performance_3

PRZEDE WSZYSTKIM EFEKT

INNOWACYJNY MODEL BIZNESOWY • MAKSYMALNY ZASIĘG REKLAM • KONKRETNE EFEKTY BIZNESOWE

Reklamodawca płaci tylko za konkretne akcje, które wykona internauta, a nie odwiedziny przypadkowych użytkowników, co pozwala na znaczne ograniczenie kosztów. Wybrane strategie marketingowe wspierane są w Naszej firmie poprzez zaawansowane technologicznie narzędzia reklamy i promocji w sieci. Cele kampanii pokryją się z mierzalnymi efektami działań jakie ustalimy z Państwem na "spotkaniu roboczym" .

$performance_4

KORZYSCI Z PERFORMANCE MARKETING

KONTROLA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH • WYSOKA SKUTECZNOŚĆ • SKALOWALNOŚĆ RYZYKA

Podstawowe korzyści to: rozpowszechnienie asortymentu na stronach www, pozytywny wpływ na tworzenie świadomości marki, otwarcie nowych kanałów do sprzedaży produktów lub usług. Olbrzymi potencjał wzrostu obrotu na podstawie uzależnionego od sukcesu modelu płatności.

$performance_5
Performance Marketing może być prowadzony za pomocą:
  • $performance_6

    Porównywarek cenowych

  • $performance_7

    Programów partnerskich

  • $performance_8

    Kampanii CPL,CPA, CPC

  • $performance_9

    Pasaży handlowych, portali zakupowych

  • $performance_10

    Mobile marketingu

  • $performance_11

    Reklam odsłonowych (banerowych)

  • $performance_12

    E-mail marketingu

  • $performance_13

    Reklamy w wyszukiwarkach

  • $performance_14

    Dynamicznego retargetingu

  • $performance_15

    Efektywnych kreacji reklamowych

  • $performance_16

    Kampanii hybrydowych

  • $performance_17

    Programów prowizyjnych

  • $performance_18

    Kuponów rabatowych

  • $performance_19

    Systemów typu Cashback
    (np. Payback)