Marketing Społecznościowy

Pomagamy firmom efektywnie wykorzystywać media społecznościowe

marketing społecznościowy
social media

Facebook czerpie wiedzę o użytkownikach z zawartości ich profili, Państwa reklama może trafić do specyficznej grupy o danym wieku czy płci albo do kogoś kto polubił ogólnopolski portal tematyczny działający w Państwa branży. Facebook jest najbardziej wartościowym narzędziem badania rynku jaki istniał, dotyczy to wszystkiego co związane jest z ludźmi, skorzystaj z tej wiedzy inwestując w reklamę na Facebooku!

google plus
plus google

Personalizacja firmowych profili w Google+ w praktyce odzwierciedla sposób w jaki można robić z firmą interesy. Dzielenie się informacją w "kręgu" Państwa potencjalnych klientów zmienia codzienną sytuację handlową. Organizowanie "list" internautów których chcą Państwo śledzić a następnie określić, kogo warto obserwować i z kim warto się kontaktować. Prezentowanie biznesowego oblicza pielęgnuje i ułatwia sposób kontaktu z firmą.

twitter
marketing twitter

Twitter to miniatura sieci - raz podana informacja zaczyna iść własnym życiem. Jeśli aspirujemy do środowiska dziennikarzy, ludzi z branży socialowo-internetowej warto będzie udostępniąć najważniejsze fakty o firmie na Twitterze. Dobrze wykorzystany internet jest narzędziem który pozwoli każdej firmie wejść na wymarzony poziom kultury interaktywnej.

społecznościowy marketing
firmowy kanał na youtube

Youtube dla firm! Jedna minuta filmu komunikuje więcej wiarygodnej i obiektywnej informacji, niż tysiące słów czy zdjęć. Profesjonalne zdjęcia w komplecie z kreatywnym filmem promocyjnym dadzą Państwu kompletne narzędzie marketingowe podnoszące sprzedaż i budujące świadomość marki na rynku. Przy minimalnych kosztach emisji spotu reklamowego możemy liczyć na milionową widownię.

social media social media

Spotkaj się z nami przy kawie w Poznaniu, Bydgoszczy, Toruniu bądź Gdańsku!

30 minut "spotkania roboczego" pozwoli Nam ocenić Państwa sytuację internetową oraz prawidłowo dostosować Naszą wycenę do Państwa potrzeb i oczekiwań.